företagsekonomi och fika

I fredags hade vi först företagsekonomi med KallePonken i vanlig ordning....var så skönt för idag höll vi på med en massa saker som jag kunde:)....har ju som ekonomiansvarig på vårt gamla företag sysslat en HEL DEL med både arbetsgivareavgifter och momsredovisning...härligt att se att den jobbiga tiden på Bredablick gav mig lite positiva saker med på vägen i alla fall:)
Vi åkte även i väg till Tidans konditori med KallePonken och fikade
...vi fick även höra utav tjejen som var ägare hur det var att driva ett konditori...riktigt intressant faktiskt!
Väl hemma i Stenstorp igen satt jag i bilen och väntade på att barnen skulle sluta skolan för dagen...passade på att inventera lite i plånboken under tiden och blev ganska full i skratt när jag såg två av mina älsklingsgrabbar på kort...
...dom är ganska lika, far och son:D

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */