Hjärta och Begravningskrans

Dagen idag fortsatte i begravningsdekorationernas spår...Medans jag gjorde mina redovisningsförberedelser i måndags fick dom andra i klassen göra ett oasishjärta var...även jag var lite sugen på detta så jag passade på att göra ett idag istället..
...blev som en blomstertårta nästan:)
När hjärtat var klart plockade jag i hop lite blommor till nästa projekt....kände att jag var tvungen att repetera begravingskrans då det var ett BRA tag sedan vi gjorde en sist...
...täcka med grönt och täcka med grönt....och kanske täcka med grönt:)
Ville bara ha röda blommor i min krans i dag, men det blev riktigt bra faktiskt...
...väldigt nyttigt med denna repetition och bedömning kommer i morgon av Anna-Karin då vi även då ska fortsätta med begravningsbinderier. I morgon kommer ju även prova-på-sugna-framtida-floristelever på besök och ska kolla när vi jobbar på med detta...ska bli kul att se om det är någon man känner med:)
 

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */