redesbuketter och plugg

Idag har vi på Anna-Karins lektion fortsatt med vår redesbukett. Och för att göra saken riktigt tydlig än en gång hade vi en gemensam genomgång där A-K visade hur hon gjorde sin redesbukett...
Dom tre converse-musketörerna i blåjeans intog plats vid visningen...
...Jag, Sivan och Charlie Chaplin...ööhhhh, Silvia skulle det ju vara:) Förlåt Silvia, det gick inte låta bli:D...du är för söt med din egna liknelse:)...och nej,dom ser INTE för stora ut gumman:)
När genomgången var klar fick vi välja ut blommor och köra igång med våra egna redesbuketter....
...så här blev min bukett som gick i rosa toner...
Fick jättebra omdömme av A-K för formen, snitten och blommorna....kunde däremot tänka på att använda lite mindre grönt nästa gång. Det är kanon det här sättet med personlig genomgång, för hur ska man annars kunna lära sig i skolan:)
Fick tid över när min första bukett var klar så jag knåpade ihop ytterligare ett rede och gjorde en bukett i...
...just nu sitter jag och pluggar inför morgondagens prov i komposition...trött som skam i kväll men tror ändå att det mesta sitter, så hoppas hoppas det går vägen i morgon...
Tror det kan bli ganska svårt då vi ska få ett färdigkryssat kompositionsschema att utgå ifrån, och sätta ihop en dekoration utifrån det för att tillslut se om det överensstämmer med bilden som hör till schemat...håll tummar och tår för mig i morgon:)

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */