Ny dag med nya tag....

Jaha, så var det färdigjobbat för idag:)...har jobbat ensam idag och tur har det varit...kände mig aningen låg idag efter en dispyt med äldste sonen igår som fick mig att bli både rädd, arg och ledsen och tyvärr höll det i ett bra tag idag...men som tur är hinner man fundera massor under tiden man går själv på jobbet och grejar så humöret var bättre tills jag klev in hemma igen:)
Det ska bli skönt med två dagars ledighet nu...funderar på att kolla om det finns nån tid för mig att få mina naglar fixade i morgon när jag ska in till stan....brukar ha lösnaglar denna årstiden för det är riktigt snyggt tycker jag...men vi får se:)...inte helt lätt med tanke på det yrke man har nu heller:)
Nu blir det soffläge med en ny wallanderfilm tillsammans med maken:)

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */