långa ögonfransar...,

Egentligen hade jag dagen innan julafton bokat in mig på en tid för att göra en ögonfransförlängning som jag funderat på så länge att testa...men insåg ganska snabbt hur lite tid jag hade över till detta så därför avbokade jag den... däremot var jag och inhandlade mig denna fibermascara...
 
 
...som jag hade fått ett hett tips av min klasskamrat Gina skulle förlänga mina fransar på ett bra sätt!....och bannemig att den faktiskt gjorde det....
 
 
...detta kanske inte är världens bästa bild direkt men visst syns det att mina vanligtvis korta fransar fått sig en förlängning:)...it´s a keeper!:)
 
Jag fick också frågan av min förra klasskompis Ann-Sophie hur jag tyckte att ricinoljan fungerar så här långt...måste säja att jag faktiskt tycker att det gör skillnad!...min mamma var här på julafton och vi har inte setts på nästan två veckor och hon kommenterade att jag blivit lite långhårig det sista:...Vem vet...jag kanske har naturligt långt hår till knäna till sommaren:)....jag läste någonstans att det var bra att lägga till lite vitaminer till oljan, så jag inhandlade mig det som komplement...
 
 
...hoppas nu det sätter fart ordentligt!:)
 
 

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */