Engelsk klase och tävlingsdags!

I tisdags började vi morgonen direkt med att fortsätta stifta blommor, och när man trodde att det var färdigstiftat med det "gröna" var det bara att göra lite till :), går åt enormt mycket mellanstick till denna form av bukett!
...jag hann en liten bit innan det var dags att plocka undan och börja med tävlingen vi i hela klassen skulle vara med i. Nämligen att göra en bukett i alla ♥-dags tema med fairtrade blommor i. Jag körde på ett tryggt "kort" och gjorde en stor maffig bukett i stil med vad jag själv hade velat ha på alla ♥-dag. Jag använde mig av mycket rosor i rött och rosa då det för mig förmedlar både känslan kärlek och förälskelse.
Blev ändå nöjd med mitt resultat av denna buketten som vägde en hel del när den var klar :)

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */