förberedelser

Idag hade vi först lite genomgång om dagens läxa som var två kapitel av stilhistorian... riktigt intressant ämne faktiskt, men det kommer bli svårt prov.
Därefter hjälptes vi åt att snitta upp alla nya blommor som skulle användas till kistdekorationerna för den andra gruppen...sen högg vi tag i våra förberedelser inför morgondagens exponering. Började med att städa av min plats och valde ut en röd tapet med en rödmönstrad våd till...och när det satt uppe och allt såg jättefint ut ångrade jag mig och rev ner det igen!:)...tyckte det blev för mörk färg...så det blev en rosa tapet för att lyfta fram våren lite :)
...ska bli jättekul med exponeringen. Hoppas bara att idén jag har funkar i verkligheten också.
Vi hade ju som vanligt lite kul under tiden vi grejade så jag passade på att ta ett kort på AnnSophie som hade funnit en vän för dagen i vår skyltdocka Flora :)
...så söta såååå, men jag tror att den nyfunna vänskapen tog slut när hon råkade rycka handen av Flora!!!:)
...dags att ladda batterierna inför morgondagen!:)

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */