kistdekoration nr 2

I torsdags fick jag göra något som jag tyckte var otroligt roligt och som jag blev fett nöjd med....och då menar jag INTE formgivningsprovet som vi också gjorde utan min andra kistdekoration!
...började först med att placera ut en blötlagd oasis på sned där den ska vara på kistlocket. Därefter grönt tills jag fått en fin form. Denna vill jag ha lite hängande ner över kistlocket så den blir ganska lång när cypressen kommit på. Därefter fyller jag med ännu mer grönt uppe på oasisen eftersom det blir svårt att göra det i efterhand när blommorna kommer i. Efter lagom grönt placerar jag ut rosorna i den låååååånga linjen. Enormt vackra rosor som är gigantiskt stora! Fyllde sedan på med syren och ranuncel...det syns redan här att den kommer bli vacker...och det blev den....eller visst?:)...
ännu en bild av skönheten...
...blev så nöjd med denna.
Avslutade min torsdag med en tur till TK för ett härligt yogapass, vilket var välbehövt efter denna veckan i "likkistefabriken":)

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */