utbildning, textning och ogräs

Första lektionen hade vi Britt-Marie och en genomgång om ogräs av olika typer...sista lektionen innan slutgiltiga provet nästa vecka:P
...nu fick jag även bekräftat att vi behöver sälja huset och byta tomt för att överhuvudtaget kunna bli av med den där förbaskade kirskålen som växer och frodas i min häck hela sommaren:(
Förmiddagen och eftermiddagen bestod av en utbildning på datorn i säkerhet i butik...
...massor av frågor som det skulle svaras på, men det gick hyfsat bra så jag kan stolt åka hem och skriva ut mitt intyg :)
...fick tydligen heta Asa här:)
Resten av eftermiddagen gick åt till att packa inför bröllopsmässan som jag, Lovisa, Sivan, Marléne och Johanna ska åka på på lördag i Skara, samt att fortsätta med snabbtextningen.
Fick kanonbra omdöme av Fredrik med ett stort A på snabbtextningen. Nästa gång får jag ge mig på calligrafitextningen!:)...kul,kul,kul!:)

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */