första grillen!

Blev inte så sent igår hos svärföräldrarna, så vaknade pigg och sugen på att få iordning här hemma lite granna:)
Blev lite full i skratt på frukosten åt två av mina älsklingskillar för dom hade exakt samma nyvaket-frilla...
...sådan far, sådan son:)
Efter frukost fick jag på mig ytterkläder och gav mig ut i solen för att städa av utealtanen...för i dag hade jag bestämt oss för att plocka fram möblerna där...och så blev det:)
....det var så underbart härligt skönt så vi bestämde oss fort för att även ha premiär för årets första grillning som vi sen avnjöt på vår inglasade del av altanen...

....sååååå gott det var:)
I eftermiddag har jag och Daniel kämpat med Amandus och Amilias rum...slipat, spacklat och målat...och så här kul ser det ut just nu...
...i morgon ska det bli färdigt om allt går enligt planen:) bilder på färdigt resultat kommer då:)
Nu blir det kvällmat inne vid tvn och film med barnen....myyyyyysss!:)

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */