torsdag på södra

Torsdagen började med en lång härlig sovmorgon för första gången på hela veckan...åkte inte in till Falköping förrän kl 9.45, så jag hann äta frukost typ två gånger innan jag började idag:)
Det skulle göras planteringar så jag högg tag i det direkt...det blev lite vårinspirerade planteringar som skulle fyllas ut i butiken...
...sen gjorde jag lite pyntade flaskor med filthattar och några cellofanpaket med ljushållare och choklad...
...och lite planteringar till påsk...
...eftermiddagen ägnade jag och Tina åt att försöka ändra om lite...och tillslut blev det ganska bra:)
...ordning och reda...färg och färg:)
 
...sen blev det hemfärd efter en riktigt rolig dag (som alla dagar på södra brukar vara) och väl hemma möttes jag av en förskräcklig syn...
...min lille son var borta och istället stod där denna hemska clown med huggtänder:)
I morgon är sista dagen på praktiken och det känns änna lite vemodigt måste jag säja...kommer sakna Tina, för det har varit riktigt kul att jobba med henne i två veckor...mycket prat och många skratt under tiden vi jobbat:)
 

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */