Äggjakt!!!

Idag har Daniel jobbat hemifrån så vad passade väl bättre än att jag och Milan drog in till Skövde under tiden....har fixat lite till barnens påskägg, så köpte även ett litet påskägg till Kevin och Emma som åker till Italien över påsk...jag och Milan hade ju inte bråttom på nåt vis så vi passade även på att delta i äggjakten som anordnades på Elins esplanad...man skulle besöka minst 15 butiker och leta rätt på äggkorgen i varje affär och räkna äggen som låg i korgarna....
...och naturligtvis så nöjde sig inte våran lilla docka med att räkna äggen i korgarna i 15 butiker utan i ALLA butiker vilket var hela 30 butiker....så jag var lite seg när vi tillslut åkte hem:)...men barnet var nöjt och tyckte det var kul och det var ju det som var huvudsaken!:)
Blev lite sugen i kväll igen på mitt löshår som ligger och väntar på sin "matte"....kanske att jag får gubbe att sätta i det i påsk...:)
...så här kanske det ser ut snart igen:)...kanske, kanske:)

 

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */