liten räka har jobbat hårt!

Shit, vad dagarna går fort....redan måndag och jag har visst inte bloggat sen i fredags!!!!!!...fy skäms på mig!....Om jag ska sammanfatta helgen i korta drag så låg jag typ hela fredagkvällen och vred mig i huvudsmärtor då jag fick ett av de värsta migränanfallen jag någonsin haft...huvudet pulserade, kräktes flera gånger och satt med den värkande bollen till huvud i händerna och grät...inget kul!
Lördagen var desto bättre:)...fixade naglarna så nu är dom fina igen, satt och glassade i solen så jag fick lite färg, fikade, fikade igen, och lunchade med familjen på MacDonalds...
...där man i happymealet fick dessa grymt snygga spidermanbrillor...störtcoolt alltså:)
Söndagen spenderades ute i trädgården på alla fyra i rabatterna med gofika på altanen i mellanakt:)...och idag har jag börjat på arbetslivsresurs i Falköping som ska coacha mig lite i mitt arbetssökande.
Nu blir det kvällsmat med gubbe och hålla tummarna för att lilla Milisen som i kväll fick sitt första migränanfall, får sova hela natten...
Hörs i morgon!
Pöss och Kram!
 

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */