tuff natt:)

Som jag berättat tidigare har jag sedan många år tillbaks ådragit mig ett så kallat "stresshjärta" som innebär att jag har väldigt mycket dubbelslag på hjärtat (ibland var femte sekund dygnet om:)), och för detta äter jag betablockerare som sänker pulsen på mig så jag kan leva ett någorlunda bra liv trots detta....MEN (som Tony Irwing säjer) med dessa tabletter kommer oxå lite biverkningar, och en sådan som jag har är att jag drömmer....
Ja, tänker ni, gör inte alla det eller???:)...bara det att jag kan återberätta ibland fyra-fem drömmar som jag haft under en natt, ibland får Daniel väcka mig då jag ligger och gråter hejdlöst till och med...aningen jobbigt för det känns som man aldrig är helt utvilad på grund av detta:)...
I natt var en sån där natt som jag haft en riktigt jobbig dröm.....jag fattar inte vad det är med mig och VAMPYRER!!!!!!!...
 
...detta är något jag har en slags hatkärlek till och något jag är väldigt fashinerad och samtidigt otroligt skrämd av!....bara älskar att se en bra vampyrfilm, samtidigt som jag hatar det:)!....får nog säja till gubbe att vi ska se färdigt min favvoserie som är Vampire Diaries!...eller se min första vampyrfilm The Lost boys med Kiefer Sutherland igen som jag och Linda kunde se typ tre gånger på en dag när vi var 15 år:)
Som om det inte var nog med alla vampyrer inatt har jag även haft Gina-Tricot-reklamlåten på hjärnan under tiden jag sov...
...ja, som ni förstår så är det inte konstigt att jag känner mig lite trött idag:)....så nu ska frau Nyberg ta och bädda i huset, sen ska jag gå ut till min avkoppling (rensa i rabatterna:))
Hörs sen!
Kram
(jag har i alla fall vampyr-potential:))
 
 

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */