Dr Jekyll & Mr Hyde...

...skulle kunna vara jag, men det är det inte:)....det är ljudboken som jag började lyssna på i morse:)....Jag började ju som bekant skolan igen i fredags för att läsa in några ämnen, då det ingick att läsa en roman på några dagar och göra en recensention om den sen...kände mig riktigt olycklig och kände av mitt hjärta över hela denna situationen att gå i skolan och läsa in detta i onödan,  eftersom jag bara vill ha ett jobb just nu och inte alls studera vidare...Hade bestämt mig i morse för att hoppa av det hela, men efter att ha träffat min supergoe mentor för första gången idag ändrade jag mig....vi la om hela grejen så nu ska jag öva mig inför högskoleprovet istället, vilket känns betydligt mycket mer meningsfullt faktiskt...detta kan jag ha nytta av i framtiden på ett annat sätt...så no more Dr Jekyll & Mr Hyde:)...fast jag är ju mer "the angel that becomes the devil" när jag blir förbannad eller rättare sagt...jag kan liknas med Bruce Banner som blir the incredible Hulk med jämna mellanrum, fast inte så grön det klart:)...så på grund av att jag inte mått så prima har det inte heller blivit så mycket bloggande, men nu är jag tillbax igen!:)...
I fredags var vi på årets traktorrace ute i Segerstad och kollade på Gabbes brorsa Elias när han körde sitt livs första race...
...tyvärr började det spöregna så vi gav oss hem ganska tidigt....annars har vi inte gjort så mycket i helgen...Amandus spelade match i lördags som vi var och kollade på och i söndags var vi och hälsade på Belinda och Michele som kommit hem från Italien igen....sen har det producerats nya tavlor...
...en liten pik till Milan:)....
...och ett budskap till maken över sängen:)
Nu vankas det pastagratäng så vi höres i morgon!
 

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */