urless..

Även idag har fru Nyberg varit däven med hosta och migränvärk så det blev en soffdag idag oxå....men Milan bestämde sig för att gå ut och bygga årets första snögubbe...
...så jag följde det hela inifrån;)...
I morgon är det nyårsafton då alltså....hmmm, undrar vad man skulle försöka slå till med för löften för det nya året tro...ska nog satsa på att få det perfekta jobbet och ta hand om min kära familj mer samt fortsätta inreda mer här hemma tror jag...och naturligtvis träna till mig min beachmage och gå ner i vikt:)....det ENDA positiva med att ha lunginflammation är att till skillnad från vissa andra som har gått upp i vikt över jul har jag istället gått ner:)...två kilo faktiskt, så nu är det bara fortsätta....fem kilo kvar till idealvikten sen är vi i hamn:)
Nu blir det återvändande till min kära soffa...Ha en bäst kväll!
 

Kommentarer:

1 Meta:

Gott nytt år!
Kramar

Svar: Gott Nytt År!
Kram❤️
Åsa Nyberg

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */