min pussgurka...

Hittade detta helt underbara kort på mig och Amandus när han var med mig i skolan en dag när jag gick floristutbildningen...
...det är så man blir alldeles varm i hjärtat av mitt lilla hjärta :) ♥
...På tal om floristutbildningen...det är inte utan att man känner att man saknar att binda buketter och hålla på med blommor när man går i det dag ut och dag in på praktiken...
...så nån dag i framtiden SKA jag arbeta som florist igen!:=)...pssst....för er som undrar så är det ingen blomkål jag håller i:)....det är en brudbukett av nejlikor i lime, med limeskivor i som dekoration:)....denna bukett var grymt kul att göra och blev otroligt snygg!:)

Kommentarer:

1 Marlene:

Fina fina Åsa, jag saknar dig och dina galenskaper! ;) En kanon florist är vad du är, glöm inte de! Puss o kram

Svar: Tack söta fina Marlene! Saknar dig massor! Vi måste ses snart.... Puss och kram ❤
Åsa Nyberg

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */