den elake clownen...

Så har då årets halloweensminkning äntligen blivit klar och mitt "lilla äckel" till son är nu ute och kör BUS eller GODIS med sina polare för fullt:)
...stackars dom som öppnar för dessa grabbar säjer jag:)
...snygga gaddar vi fick till av lösnaglar oxå:)...på tal om gaddar...tror ni inte fru Nyberg var tvungen att slänga i sig en pepparkaka innan infärd till Skövde i förmiddags och vad händer????...jo, min tanddjä..el som jag dragit mig för att gå ner och rotfylla gick itu och ut for halva tanden:(
...så det är bara gilla läget och pallra sig ner till farbror tandläkarn och pina ihjäl sig...jag som har sån tandläkarskräck!!!!!!!
Happy halloween allihop!
 
 

Kommentarer:

1 Susanna Maria J:

Uuuuusch vad äcklig! Hatar clownar! Bra utklädnad där ;D

Svar: håller med dig....clowner är riktigt läskiga:)...han tyckte själv han var ganska läskig:)
Åsa Nyberg

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */