rainy monday...

Vilken dag idag!!!!....termometern visade 5 grader varmt, snålblåst och regn...hösten är verkligen här nu...

För övrigt har helgen varit kanon!!!! I lördags var vi ute och åt jättegod mat med min syster och hennes man på Pinchos i Skövde...riktigt häftigt koncept där man beställer tapasmat via en app i telefonen...riktigt gott var det! Sen blev det en barrunda på stan innan vi tog tåget hem och kröp ner i soffan för lite filmmys när vi ändå var barnlediga:) Så söndagen var lite slö kan jag säja...det blev typ 10 avsnitt av "Pretty little liars" som jag verkligen fastnat ordentligt i medans Daniel satt och försökte laga Amandus telefon:)
 
Just nu har jag suttit en bra stund vid datorn och gråtit floder efter ha läst Magdalena Graafs blogg där hon delade med sig av sin sorg efter sin äldste son på 19 år som hastigt dog för fyra veckor sen...ordentligt gripande måste jag säja!....Det är i dom lägena man känner att man verkligen måste ta vara på varenda minut med alla sina barn och nära och kära, för man vet aldrig när det tar slut...har ni inte läst hennes blogg, så kan jag rekommendera att göra det...
 
...Mina och Daniels fyra älskade små teletubbisar:) ♥♥♥♥

Kommentarer:

1 Susanna Maria J:

Hihi så söt bild!

Svar: Ha,ha...visst är dom söta mina teletubbis:)
Åsa Nyberg

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */