vad hände????

Oj och shit pommefrit MajBritt vad dagarna rusat iväg sen jag bloggade sist....trodde jag bloggade igår, men när jag kollade var det visst fem dagar sen:)...vad har hänt sen sist då:)...jo, i fredags var jag först en sväng på Arcus sen blev det mys med mina älsklingar till IDOL på kvällen. I lördags blev det en snabb sväng i stan och sedan en allmänt slapp och go dag. I söndags hade vi besök av Daniels mormor som jag bjöd på Wallenbergare med potatispuré och egengjorda rårörda lingon till, sen spenderade jag eftermiddagen med jobbsökande trots att det var söndag....vill verkligen att det ska lossna nu känner jag!...Igår tog jag en sväng till Hem och hobby med syrran och morsan då syrran inte varit där någon gång förrut....hittade inga mängder men ändå lite smått och gott i vagnen med hem blev det:)...nu blir det ut i trädgården för att börja lite höststäd....
....hörs lite senare ♥

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */