Trött...

Ligger redan i sängen... Trött men nöjd:)... 
Var ju på intervju igår och den gick jättebra måste jag säja... Kanske inte är drömjobbet men ett jobb ändå så vi får se... För idag var det ju dags för mig att provjobba på ett annat ställe, så imorse ringde klockan halv 6 och dagens outfit till det jobbet blev...

..kockrock!!!.. Jag har haft jättekul och jobbat som kock i varmkök idag och blir denna tjänst min ser det ut som mina arbetstider kan bli måndag-fredag 8-14:30.... Kan det bli bättre eller:)... Det blir även jobb i morgon för min del:), sen hoppas jag på besked på måndag...bara hålla tummar att jag har sån tur denna gången:)...
Nu ska jag krypa ner med platta och kolla några avsnitt Grey's anatomi innan sovdags...Daniel den stackarn har nattjänst så han lär nog vara trött i morgon, så då passar det perfa med en fredagstur till arena och bada efter jobbet:)
Ha det gott så länge så hörs vi i morgon! Kramkramelikramkram

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */