kall tisdag i Ulricehamn

Tisdagen spenderade jag och Tina i Ulricehamn...det var askallt ute och vi frös mer eller mindre hela dagen, men lite blev det allt gjort ändå:)....Tulpanbuketter, ögongodisar och rosbuketter med mera...
...oxå lite bud förstås...börjar ju kunna det här med att hitta i Ulricehamn nu:)...fick order av Daniel att ändra språket på min gps från engelska till svenska oxå så nu går det som en dans:)
Nöjd med dagen fast frusen,  kom jag hem till min "housewife" Daniel som varit så gullig och hade fixat varm soppa och ett skönt bad till mig:)♥  Sov som en stock sen:)
 

Kommentarer:

1 pozyczka pozabankowa:

This design is wicked! You obviously know how to keep a reader amused.

Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well,
almost...HaHa!) Great job. I really loved what you had to say, and more than that, how you presented it.
Too cool!

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */