Måste vara positiv

I tisdags hade jag ridlektion och fick återigen rida på finaste Monkey

...så himla underbar häst! 
Under ridlektionen händer det något... Vi övar trav och plötsligt vill Monkey galoppera...jag som redan var trött i armar orkade tillslut inte hänga kvar då jag inte fick stopp på honom i galoppen utan var tvungen att släppa taget. Jag for i backen med en smäll som inte var av denna värld. Landade på svanskotan vilket gjorde att det blev en omfattande fraktur på kotan i ländryggen. Så nu har jag en sommar i denna korsett att se fram mot...

...sjukskriven nästan fyra månader... Och boende i detta lilla fängelse...

...men men jag har bestämt mig att vara positiv och bara göra detta....det kunde varit värre...kunde suttit förlamad i rullstol eller slagit i huvud så det blivit värre, så i det stora hela är jag ganska glad ändå även om man har sina dippar då man känner sig ledsen.
Kommer jag fortsätta rida???? Ärligt talat så vet jag inte det...jag hoppas jag vågar

Kommentarer:

1 meta:

men lilla gumman då,hoppas det går över snabbt.korsetten gör underverk!
Kramisar

Svar: Tack! Kramis ❤️
Åsa Nyberg

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */