Skärpning Nyberg!

Fy vad jag skäms över mig själv! Så dålig på att uppdatera men ska ta igen lite här och nu... Trots ryggen har vi ändå klarat av att mysa lite! Till slut kom det ju då lite fint väder med höga grader. Dom dagarna tillbringades tillsammans med Erik och Emma på sommarland..

Veckan efter soldagarna vändes det uppochner på vår trädgård här hemma. I åratal har vi pratat och drömt om att rama in vår tomt med en mur. Nu skulle detta äntligen bli verklighet! Över 800 mursten gick det åt till vår över 80 meter långa mur!

Men vad nöjda vi blev!!!! Ett hästjobb kvar med att plana ut allt i nivå, så gräs och möblera om och ändra i alla rabatter! Ser ut som att nästa år av trädgårdsarbete är räddat även då😊 vi har även planer om att ta bort våra fula plattor och ändra till något bättre. Tur att vi inte är rädda för att jobba jag och Daniel i alla fall!
Efter alla murargubbar som varit i trädgården och härjat hela veckan packade vi oss iväg och hälsade på syrran och hennes familj som byggt sig en ny villavagn utanför Kungshamn på Örns camping. Där blev vi bortskämda med god mat, båttur, bad och gott att dricka.

Vi hann även med en lunch i Smögen innan vi drog kosan hemåt igen!

Väl hemma igen passade vi på att fira vår Felicia som fyllt 20 år! Svårt att köpa nåt vettigt men hon fick tre chaneltavlor och en stor blomvas med 30 fina rosor i.

Sjukskrivningen börjar gå mot ett slut och snart ska jag vara på benen ordentligt igen. Ryggen är läkt och sjukgymnastik står på dagschemat. Fortfarande ont och vissa dagar består av tårar. Lär nog vara hemma i två veckor till men vad sugen jag är att få komma igång o jobba igen. Speciellt när man vet att man är efterlängtad på jobbet!
Idag ska det hämtas upp present till Emma som precis fyllt 20 och sen ska det fixas nya blomster till borden ute då det fullkomligt blåst sönder en massa de sista dagarna.
Nu ska jag ta mig i kragen och uppdatera bättre nu när jag börjar fatta hur uppdateringen på appen funkar😉

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */