exponering

Packade bilen full i morse med tre kassar skor och min hemmagjorda konstruktion av skoställ. Tur att det bara var jag och Susanne som åkte idag för det blev VÄLDIGT fullt där bak i bilen :)
Väl i skolan kånkade jag in hela alltet och började ställa ordning grejerna i exponeringen och efter lite fix och trix var jag någorlunda nöjd...
Senare på eftermiddagen skulle vi ha redovisning för Anna-Karin om våra exponeringar. Vi skulle då kunna förklara hur vi hade tänkt...så jag redovisade om min skoaffär som var en sortimentexponering med målgruppen kvinnor eftersom det endast fanns damskor :)
Mitt blickfång i exponeringen var de röda, glittriga pumpsen längst upp...fick tipset att ställa dom som prydnad hemma då Ulrica tyckte dom var fräcka...förstår hon inte att jag går i dom hemma varje dag och dammsuger tänkte jag :D...skämt å sido...det var ingen dum idé. Ska prova detta:).
Med i min redovisning fanns också ett budskap..."you can never have too many shoes...only too little space", vilket faktiskt stämmer hemma hos mig:)...kanske man kan förstå om jag säjer att dessa skor som jag hade med till skolan endast är en liten del av mitt skoförråd....skoman kanske man skulle kunna säja:). Vi skulle oxå berätta om vår rekvisita och vad vi använt oss av för att skapa djup och höjd. Summa summarum så blev jag ganska nöjd med det hela :)...och det tack vare min älskade gubbe som ägnade söndagen åt att hjälpa mig ♥
Här sitter vi uppraddade och väntar på fröken:)
 

Kommentarer:

1 Ulrica:

Dom där skorna är SÅ läckra....Om du förstår vad jag menar?

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */