Bröllopsmässan i Skara

Igår lördag var det bröllopsmässa i Skara domkyrka...Jag, Marléne, Siv, Lovisa och Johanna hade bestämt att vi skulle åka, så kl 9 stod vi där på plats och plockade upp alla grejer för dagen!:)
Blev lite full i skratt när vi kom in där vår monter skulle vara när jag fick syn på denna lilla skylt...
...sa till Siv att det var nog garanterat våran plats då alltså!:D
Efter vi plockat in alla saker skulle vi dekorera Håkans två limosar som han hade med och parkerat precis utanför ingången...riktigt bra reklam för skolan eftersom det var det första man såg på vägen in i kyrkan...
...det blåste och var otroligt kallt men de klarade sig finfint på bilarna ändå...
Kl 11 startade mässan och det började droppa in massa giftassugna människor....samtidigt stod vi och gjorde våra brudbuketter så folk fick titta på. Det var riktigt kul faktiskt och vi fick otroligt bra respons på det vi gjorde! Frågor om hur vi gjorde buketter  till vad en bukett kunde kosta kom upp och  vi svarade på allt så gott vi bara kunde....
Jag gjorde en droppformad bukett med rosa/cerise färger i blommorna...
Marléne gjorde en egen idé iform av en jättecool hängade brudbukett med knappar i...
...Sivan gjorde en helt underbar rund brudbukett...
...Lovisa en söt nätt rund bukett med neljikor...
...och Johanna en rund bukett, också av nejlikor...
...vi blev också lite full i skratt när vi fick syn på en punkt i dagens program...
...inte visste jag att jag skulle sjunga på bröllopsmässan :)...
(bilder från några av de övriga montrarna på mässan.)
Denna söta tjej blev helt betuttad i min bukett, så hon ville provhålla den lite för att känna hur det skulle kännas med en droppformad bukett. Just min bukett som jag hade gjort  var lite för stor för henne, men hon tyckte jättemycket om den, så en lite mindre modell av min bukett hade blivit klockren till henne då färgerna i den passade henne perfekt också!:)
Trött, men ändå glad över en rolig och givande dag tillsammans med några av mina goa underbara klasskamrater kom jag slutligen hem och kunde fira min älskling...
...som fyllde år igår! HIPP HIPP HURRA och grattis älsklingen min!♥♥♥

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */