härligt med fredag igen!!!

Nu närmar det sig examensprov mer och mer...och det känns kan jag säja....tycker jag är helt värdelös och inte kan någonting emellanåt, men litar på att jag har full fokus nästa vecka och att allt som jag lärt mig under 40 veckor bara kommer till mig när det måste på provet:)...
Ingen ide att oroa sig, det kommer ordna sig ändå:)
Igår fick vi en uppgift på tavlan av Freddan...vi skulle göra en målinriktad brudbukett, förklara allt med den som vi lärt oss samt räkna ut priset på den....en uppgift som tog typ hela dagen:)...

...och så här blev min rundbundna dekorativa brudbukett i slutändan:)
Idag har vi haft företagsekonomi med Kalleponken där vi bland annat gjorde bokslut på vårt lilla klassföretag "120 gröna fingrar" som hade gått med 220:-per skalle i vinst!!!!!....inte så vi kommer till Holland precis, men kanske till Lyrestad på torsdag för lite avslutningmiddag med finaste klasskamrater kanske:)
Fru Nybergs efter-skolan-göra idag gick ut på att fixa lite outfits till Amandus och Milans skolavslutningar...

...en cool kille som posar på altan i nya snygga kläder...

...och en liten skrutta som fick välja kläder själv idag...en jumpsuit med turkosa leggins och bolero skulle hon ha....så söt så!!! Fick dock en uppläxning av Milan att hon minsann behövde ett par klackskor till detta oxå för att hon skulle vara helt nöjd, det kunde jag väl förstå:)...ska börjas i tid:)
Nähä...nu blir det sängen tidigt idag för imorgon ska det åkas på klassbollen och likadant blir det på söndag....KUL, KUL!!!:)
 
 

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */