sjuk humor:)

Vaknade i morse och mådde inte helt prima...huvudvärk, ont i halsen och lite feberkänningar:(... trots detta tog jag mig en sväng till K Design i östra Tunhem och handlade lite i denna underbart fina gårdsbutik:)..
...Dagens köp blev en kruka från Oohh, samt en gran och lite hängande dekorationer från samma märke. Köpte mig en påse smågran i trä oxå för att smycka lite här och var!...kom hem och känner mig nästan än mer hängig, så det får nog bli en hemmadag i morgon....men hitta något som förgyller den förkylda tillvaron i alla fall...
 
 
...kolla in min nya favoritreklam!!!!!!!....fokusera på den lille killen i blått nere i höger hörn...vilken UNDERBAR dans han gör:)...sjuk humor, men jag vrider mig av skratt varje gång!!!!:)

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */