Blöjtårta

Ojojoj vad kul jag hade när jag skulle fixa en avslutningspresent till Ingrid  som gick på föräldraledighet i fredags... Bestämde mig för att göra en blöjtårta i blått då vi kallat bebben i magen för Walter i snart 9 månader:).... Och den blev RIKTIGT bra....jag är supernöjd...
...
...

....precis när jag skulle gå o lägga mig och redan slagit in den i cellofan fick jag för mig att pimpa till den ytterligare med babyklossar med Walters namn oxå:)

Och det blev faktiskt pricken över i...

...efter att ha sett en minst sagt mållös och gråtfärdig Ingrid när hon fick denna av oss känner jag mig så nöjd med denna.
Kanske att man skulle börja göra såna här på beställning?????.... Skulle så gärna vilja göra en i svartvitt, så är det nån som är intresserad så ställer jag upp direkt!!!!!! Givetvis i andra färger oxå:)

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */