Herregud

Men vad veckan har gått fort!!!! Jag lovade att blogga varje dag men så blev ju inte fallet denna vecka... Allt har gått i ett kan man säja:)....ska bli bättre på detta!
Tuffa veckan började redan i söndags med att Kevin o Emma kom till oss. 

Vi har varit barnvakt åt dessa två huliganer i början på veckan då Belinda o michele  har varit en sväng i Italien. 
Dom små var på dagis i måndags och jag hade ledig dag så då passade jag och Milan på att dra in till stan en sväng för att fixa bla bröllopspresent till världens bästa make... Vi unnade oss en utelunch i strålande sol på donken oxå:)

...tisdag och jobbdag och då hände Milan med till jobbet:)

Och hon gjorde superfina chokladdekorationer:).... När vi kom hem blev det först en långpromenix sen drog vi in till stan för en bit mat och fira våran 8- åriga bröllopsdag!
Daniel fick ett nytt smycke av mig...


...detta från Robert Friman fast som halsband med läderkedja.... Han är ju min soulmate💋....själv fick jag underbara blommor med en lapp om att det är nåt på gång....

...brukar bli bra när gubbe planerar så jag väntar ivrigt!!!!!
Onsdag och torsdagskvällarna har gått åt att fixa present till Ingrid som slutade på jobbet igår fredag då hon ska vara föräldraledig nu.... Och fredagen jobbade jag extra , men bara en liten stund för vi hade planerat in en IKEA tripp på eftermiddan...

...vi började med mysig fika innan det skulle provliggas på sängar då det är dags att köpa nya till Amandus o Milan nu när deras rum ska göras i ordning... Idag hoppas vi på fint väder så vi kan ta årets sista besök på sommarland.

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */