Helg i Göteborg

För några veckor sedan fick jag en bröllopspresent av käre maken innehållande tre kuvert... Ett jag fick öppna direkt, ett dom skulle öppnas den 10:e och slutligen ett som fick öppnas den 11:e... I det första stod det att jag skulle stå resklar fredagen den 11 på morgonen bara.... Så i två veckors tid har jag varit sprickfärdig av nyfikenhet på vad spm skulle hända... I torsdags fick jag då öppna kuvert nr 2 där det stod att vi skulle till Göteborg samt ledtrådarna hundmusikant och neon???!!!... När vi i fredags kom till Göteborg fick jag äntligen veta vad dom skulle hända... Vi skulle till Park Lane och se premiären av deras 80-tals show!!!! Och det var nog baskemig Den bästa show jag sett tror jag.... Så bra!!!! Riktigt god mat var det oxå! Men det allra bästa med hela trippen var presenten som Daniel hade med till mig.... En helt underbar fotobok från vårt vackra bröllop!!!

... Några gånger i mitt liv har jag blivit så överraskad att jag börjat gråta av lycka och detta var en utav dessa gånger!!!! Det var det finaste han nånsinn gett mig....helt underbar min älskade make❤️❤️❤️

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */