Altan i vår

Jag hade en gnutta av ork över att sitta på knä och plantera lite blommor på altanen i går...

...på borden blev det stjärnöga ihop med carex som är en favorit...

...är fortfarande lika förtjust i mina randiga krukor😊
...på brickbordet blev det en murgröna på båge...

...och sideboarden fick stjärnöga ihop med plättar i luften...

...som vanligt är det utfyllt med murgröna i min ampel och väggkrukor även i år...
...
...
Och nytt för i år är mitt blomklot...
...
Ska bara byta krukan på den så är jag nöjd😊... Nästa projekt blir att fylla alla blomlådor och krukor ute med sommarblommor....får nog bli nästa veckas pyssel😊

Kommentarer:

1 Veronica Wallgren:

Vilken underbar altan ni har!

Svar: Tusen tack... Vi älskar denna årstid då vi flyttar ut både matrum och vardagsrum hit.
Åsa Nyberg

2 Sandra:

Åh vart har du köpt blomklotet? Underbara altan asså 😍

Svar: Visst är det snyggt... Kommer från plantagen. Fanns även i större storlek oxå👍🏻
Åsa Nyberg

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */