Uppdate

Oj vad längesen det var nu sen det kom ett inlägg... Få se nu, sen sist har vi hunnit med en hel del...

...sommarland med Milan...Amandus var oxå på plats fast med ett kompisgäng istället så jag och Milan hade en gärisdag för oss själva...

...löjligt men jag fick en ny skottkärra som matchar hus och hem som en smäck och jag var överlycklig 😄...

..det har fikats på Helensgården ihop med detta sköna gäng som består av morsan, Ingrid o Walter, Jossan o Sven o naturligtvis Amandus Milan o jag. Kommer sakna Jossan o Sven o Ingrid massor då dom är mammalediga ja Jossan o Ingrid alltså:)
...det har även blivit några turer till hem o hobby, samt avslutning på ridskolan...

...Milan var så stolt över sin rosett som hon och Doris fick!

...midsommar har firats med besök från Italien...

...här sitter Michele o myser på forentorps midsommarfirande där vi satt och njöt i 30 graders värme!

...och just nu sitter jag och mår gött på altanen med lite tv tittande, vilar min trötta onda rygg. Äntligen har gubbe semester och är hemma hos oss i fyra välförtjänta veckor! Skönt! Ska skärpa mig och uppdatera massor i sommar!

Kommentarer:

1 sandra:

Hoppas det har varit underbart under midsommar 😊 vad hottade du på hem o hobby? Kanske göra ett blogginlägg om det? ;) funderar på att åka dit men vill ju få lite inspo 😉😙

Svar: Haft kanonmidsommar! Hoppas din var bra? Självklart kommer det ett inlägg om detta under morgondagen😄
Åsa Nyberg

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */