Rosa i mängd

Idag är ingen bra dag.... Röntgen visade att min kota tryckts ihop ännu mer och idagsläget vet dom inte varför. Ska göra skiktröntgen nästa vecka för att utesluta att jag kan ha fått neurologiska skador då min högra sida från midja och ner beter sig lite konstigt ibland.... Aldrig får man vara riktigt nöjd.... Vi åkte i alla fall hem och fortsatte trädgårdsbestyren.... 

Är så nöjd med alla (70!!!!!!) stjärnöga som planterats ihop med murgröna i alla lådor och krukor... Körde på rosa i år för deg blir så fräscht till allt svartvita! 

...jag är inte mycket för att blanda färger och olika blommor utan vill köra samma i princip rakt av då jag har alla rabatter oxå....

...


...naturligtvis Daniels groggkrydda på plats i år oxå. Det blev grapefruktsmynta... Doftar hur gott som helst!... 
Goe älskling tar hand om mina rabatter nu när inte jag kan...

...blir så fint!!!... Mer bilder i morgon... Rygghelvetet måste vila😫

Kommentarer:

1 sandra:

jättefint!!!
tråkigt med ryggen...hoppas du får den hjälp du behöver fina du.<3

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */