På't igen

Haft den sabla influensa i tre veckor nu som verkligen inte vill ge sig...feber i flera omgångar och en hosta från helvetet som gör att kroppen blir både tung och trött! Sakta men säkert börjar det bli bättre i alla fall även om det tar tid!

Man kan inte sluta leva för det och än en gång tog begäret för dessa fyrbenta godingar över mig och jag anmälde mig till ridskolan igen! Fick be om en större ponny i början då vi åter bokat in Italien😊 det var ju i april jag for av Monkey och bröt ryggen 3 veckor innan Italienresan som vi fick ställa in, så jag fick lova familjen att ta det lugnt tills vi varit där😊
Fick min första ridlektion sen olyckan på fina Larina...

Jag ser aningen stel ut, men första gången såhär efter var jag LIVRÄDD kan jag säja😊...Larina är en d-ponny och passar perfekt i storlek tyckte jag, men så kom jag till stallet igår och då var Larina sjuk så jag skulle få en häst i stället... hjärtat slog snabbt men det gick hur bra som helst! Fick ett sånt där lyckorus efter!!!! Maggan som är lite större än Larina men inte mycket så jag kände mig trygg ändå😊

...det gick så bra så jag sa till Natalie att jag vill fortsätta rida Maggan framöver! 

Yiei me!!!!!!!!

Min störste lille gubbe Pontus har hunnit fylla 22 år i veckan oxå... helt otroligt vad åren . Härligt ändå att se att han är sig lik min förstfödde älskling😊


...annars har det inte hänt så mycket i sjukstugan här hemma!

Mycket hästprat just nu, ska försöka uppdatera med lite nya prints som är på g lite varstans just nu😊

Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */