Mycket gjort idag...

Som jag skrev tidigare så blev det en sväng för mig och Milan till Göteborg idag .. Dom stora inköpen idag stod Milan för:)... Själv köpte jag mig en ram på Gallerix för 30:- till min nya tavla som jag satte upp vid grillen förut:)


Ha,ha... Tyckte den blev rätt bra faktiskt:)... Och när jag ändå var i taveltagen passade jag på att göra klart svärmors tavlor oxå...


...får se i morgon om hon blir nöjd annars får dom bo hos mig:)...
Man får mycket inspiration när man strosar i Göteborg:)... Fast vi har myst en del oxå:)

...och fikat:)... Det bästa var när Daniel mötte upp oss i nordstan och hade hämtat min cykel tidigare på dan...


...äntligen har jag fått en vit damhoj som jag letat efter på blocket hela sommaren:)... Här ska hojjas vill jag lova:)... Men nu ska det bli ryggläge för i morgon blir det en Ikeatur med morsan och brorsan och milis:)
Natti natti och mossa mossa alla människobarn (Nicke lilltrolls hejdåfras:))


Kommentera här:

/* Tillagd för comboboxar */ /* Slut för comboboxar */